Maryja - nasza najskuteczniejsza ochrona!

Centrum pomocy

Dla organizatorów

Korzystanie z DEOmeo jest i zawsze będzie bezpłatne. Czasami pobieramy dobrowolne opłaty, które opisaliśmy tutaj.
Możesz to zrobić na dwa sposoby:
  • Samodzielnie - wejdź na stronę dodawania wydarzenia i skonfiguruj wszystko zgodnie z instrukcjami. W razie potrzeby, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
  • Skontaktuj się z nami - bezpłatnie skonfigurujemy wszystko za Ciebie.

W formularzy dodawania wydarzenia jest dostępna opcja "chcę stworzyć zapisy na to wydarzenie". W tym przypadku również możesz wykonać wszystko samodzielnie, albo bezpłatnie zlecić to nam.

Do wyboru masz 3 metody, z których mogą skorzystać uczestnicy Twojego wydarzenia:

  • Przelew online
  • Przelew bankowy
  • Płatność na miejscu

Z uwagi na wygodę uczestników, forma płatności przelewem online jest zawsze aktywna (domyślnie zapewnia ona pełną automatyzację).

W przypadku przelewu bankowego, możemy zbierać gotówkę na nasze konto. Nie musisz wtedy pamiętać o sprawdzaniu konta i odznaczaniu statusów zgłoszeń.

Tak, przygotowaliśmy do tego specjalny moduł. Umożliwia on dodanie przycisku, w który można kliknąć. W efekcie pojawi się formularz z zapisami na Twoje wydarzenie.


Dla uczestników

Przeszukaj swoją skrzynkę odbiorczą i sprawdź wszystkie foldery typu oferta, inne, spam. Jeśli Twojego e-mail rzeczywiście nie ma, napisz do nas na deomeo@deomeo.pl

Tak, dane w zgłoszeniu można dowolnie edytować. Możliwe są nawet sytuacje, gdy opłacisz już zgłoszenie, a chcesz np. dopisać inne osoby. System sam przeliczy wartość zgłoszenia i kwotę do ewentualnej dopłaty.
Dokładamy wszelkich starań, aby portal działał na wszystkich urządzeniach i przeglądarkach. Gdyby jednak pojawił się u Ciebie jakiś problem spróbuj skorzystać z innej przeglądarki lub urządzenia (komputer, tablet, telefon). Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami na deomeo@deomeo.pl.

We wszystkich sprawach możesz skontaktować się z nami na deomeo@deomeo.pl